Известие

Collapse
No announcement yet.

изчука лагер

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • изчука лагер

    Здравейте !
    изчука лагер на коляновия вал на 2-ри цилиндър е надрало вала , а на другите само лагерите са заминали .
    Като сметнах колко пари ми трябват та да го направя тоя двигател като хората се отказах и реших да взема друг двигател . колегата Majed_146 ми предложи неговия от 146 (1.6 120кс). Каза че двигателя е перфектен и мисля да го взема . Тук идва пробляма :
    неговия има вариатор , а моя не . тоест аз нямам селеноид на всмукателния колектор . Т освен колектор друго какво ще трябва за да стане трансплантацията ???
    моята е 147 1.6 105кс 2001
    Поздрави !

  • #2
    То соленоида си го има на другия мотор, ами по-скоро проблемът е дали ще може ЕКУ-то да го управлява. Колектора няма общо.

    пп: предполагам говорим за соленоида на вариатора
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • #3
      неможе ли да се преправи моето ЕКУ ? иначе всичко друго дали ще пасне ??

      Comment


      • #4
        Ти 120 коня ли искаш да ставаш или просто искаш да сложиш този 120 коньовия мотор и да си го управлява твоето си ЕКУ, което да си мисли че мотора пак е 105 коньовия?
        Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 17:20.
        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

        FIAT Coupe 16VT
        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

        Comment


        • #5
          ами най-вечеискам да си направя колата да се движи . Искам дасложа 2.0 л , но нямам финансовата възможност . А колегата ми дава неговия мотор за 400 лв.

          Comment


          • #6
            Ами вземи си колектор с рънърите от 1.6 120 коня мотор с пластмасовия колектор от 147 или 156. Просто твоята инсталация няма букса, която да включваш в соленоида. Тоест там ще си седи празно, съответно и вариатора няма да работи...Заваряваш вариатора и си ти...
            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

            FIAT Coupe 16VT
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

            Comment


            • #7
              какво имаш предвид под "заваряваш" ? мисля че не съм обяснил както трябва . така и така мотора си има вариатор няма ли как да се направи и при мен да си работи ?

              Comment


              • #8
                Ами аз това те питах в предния ми пост : "Ти 120 коня ли искаш да ставаш ...". После ти ми каза : "ами най-вече искам да си направя колата да се движи ..." Намеси и думата финансова възможност... Тоест аз ти написах как с минимални пари и почти без никакви преправяници ще можеш да си караш отново колата

                Не знам дали знаеш, но вариатора когато работи променя газоразпределението. При тебе окабеляването е различно от това на 120 коня. Ти нямаш букса, която да се включи към соленоида на вариатора и от там той да работи. Твоето ЕКУ мисля (не съм 100% сигурен) няма как да управлява вариатора. За това вариатора го заваряваш, защото няма да го ползваш, както при 120 коньовия мотор...



                Ако искаш да работи този вариатор си приготви още едни 300-500лв за ЕКУ от 120 коньова 147-ца и окабеляване от същата кола. Според мен, обаче не се закачай с вариатора, че се вкарваш само в излишни филми...

                Иначе варианти има, както съм казвал много пъти - всичко е въпрос на финанси и желание. Няма невъзможни неща
                Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 18:48.
                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                FIAT Coupe 16VT
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от KaloianIvanov Покажи съобщение
                  какво имаш предвид под "заваряваш" ? мисля че не съм обяснил както трябва . така и така мотора си има вариатор няма ли как да се направи и при мен да си работи ?
                  Трябва еку с управление на вариатор най-малкото
                  За интервенция CF1 мотор във CF3 ти трябва цялата периферия от твоя, включително всичките ти датчици и да изолираш вариатора механично, така и така няма да работи една заварка и си ок
                  Last edited by thecleaner; d.m.y г., 18:47.
                  Fiat Punto 1.4GT 1996
                  Hyundai Tucson 2.0 2007
                  Renault Clio 1.5 2019

                  Comment


                  • #10
                    като завари вариатора ? какво се променя точно в мотора ? Разход вървеж ? освен ,че става доста по тих хаха Питам от любопитство .. Проблем ли е да се кара с заварен вариатор ще скопи ли колата или напротив ?
                    alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
                    Fiat punto GT in progress ~200hp

                    Comment


                    • #11
                      Накратко:

                      Ако ти си завариш вариатора ще си по-зле от към вървеж сравнено с друго Куве.

                      Ако той реши да си сложи 120 коньов мотор и си го управлява със 105 коньовото ЕКУ, след като си завари вариатора няма да е по-зле вървежа сравнено с друга 105 коньова 147-ца...
                      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                      FIAT Coupe 16VT
                      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                      Comment


                      • #12
                        хихихи как знаеш за какво питам обаче толкоз ли съм явен .. мерси за отговора няма да го барам тогава
                        alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
                        Fiat punto GT in progress ~200hp

                        Comment

                        Working...
                        X